Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Autodesk 3DS MAX – pokročilé techniky a vizualizace

18. února 2017 | 9:00 - 19. února 2017 | 16:00

6 290 Kč

Kurz je určen všem 3d grafikům, kteří chtějí posunout své dovednosti na profesionální úroveň.

Pro absolvování kurzu byste měli mít znalosti alespoň na úrovni našeho základního kurzu.

Ať už chcete tvořit profesionální vizualizace, které prodají vaše myšlenky klientů, nebo se chystáte vytvářet hry či animace, pak j tento kurz určen právě pro vás.

Osnova:

Úvod a zopakování nezbytných funkcí

  • Zopakováním nejdůležitějších postupů a principů práce v 3d prostředí si zajistíme od začátku hladký průběh celého kurzu.

Parametrické modeloví a efektivní využití modifikátorů / Modify list

  • Nedestruktivní a plně editovatelné metody a postupy modelování Vám usnadní pozdější úpravy Vašich modelů a ušetří tak spoustu času a nervů

Amorfní modelování a kompozice komplexních scén / Freeform modeling

  • Zabudované sochařské nástroje jsou velmi efektivním řešení při tvorbě terénu a úpravě okolí

Kreslení na povrch modelu přímo v prostředí 3ds Max /Viewport Canvas

Mapování textur na složité povrchy / UVW Unwrap

  • UV mapování a rozbalování modelů k texturování posune vizuální podobu Vašich modelů minimálně o třídu výše.

Tvorba a využívání procedurálních textur / Slate material editor

Částicové efekty

  • Sníh, déšť, a další efekty přidají vašim vizualizacím dynamiku a realistický pocit z výsledné scény.

Vizualizace oživené lidmi / Populate

  • Zalidněním Vaší vizualizace rozhodně vzbudíte větší pozornost a dostanete nenahraditelné lidské měřítko.

Animované vizualizace od A do Z / Sequencer

Všechny varianty scény na jednom místě /State Sets

  • Organizujte různé varianty osvětlení a nastavení scény přehledně a na jednom místě tak, aby bylo možné kdykoliv vyvolat stu správnou bez toho, aniž byste muselo tutéž scénu ukládat několikrát dokola.

Fyzikálně založené svícení

  • Využívání obrázků pro účely osvětlení je stále populárnější metodou, hlavně kvůli své ohromné jednoduchosti. Jak správně použít HDRi mapy pro osvětlování scény co dalšího je třeba znát v případě fyzikálního nastavení světel bude tématem této kapitoly.

Analýza osětlení

Realistické renderování

  • Nastavení scény pro renderování s Nvidia Mental ray a graficky akcelerovaným, fyzikálně korektním Nvidia iray rendererem Vás zajisté pohltí.

Finální kompozice

  • Po desítkách hodin renderu je těžké něco změnit. Pokud ale budete mít výstup kvalitně rozdělený na vrstvy, tak se dá v kompozici upravovat ledacos během chvilky.

Podrobnosti

Zahájení:
18. února 2017 | 9:00
Ukončení:
19. února 2017 | 16:00
Cena:
6 290 Kč
Rubrika Akce:
Webová stránka:
https://www.nicom.cz/autodesk_3ds_max-nicom_autodesk_3ds_max_pokrocile_techniky_a_vizualizace-429726527-114513664-skoleni-cad-a-3D/

Pořadatel

NICOM, a.s. – Praha
Telefon:
+420 222 231 100
Email:
fickova@nicom.cz
Webová stránka:
www.nicom.cz

Místo konání

Nicom, a.s. – Praha
Zenklova 32/28
Praha, 180 00 Česká republika
+ Google Mapa
Telefon:
+420 602 721 469
Webová stránka:
www.nicom.cz
Nahlásit problém

Něco na této stránce nefunguje? Dejte nám vědět a my to obratem napravíme.