Technická podpora

Zadání technického dotazu

Tato technická podpora je určena pouze pro koncové uživatele AutoCAD a AutoCAD LT a autorizované prodejce společnosti Autodesk.
Pokud jste uživatelem dalších komerčních řešení Autodesk, kontaktujte svého prodejce (resellera) produktu. Pokud neznáte Vašeho prodejce, kontakty najdete zde.

V případě, že jste uživatel EDU Autodesk licence (student nebo učitel) využijte pro své případné technické dotazy portál Autodesku Academic Resource Center, sekci Support.

Pro optimální popsání problému na CAD help portálu je vhodné zaslat:
1. kompletní název produktu, včetně jazykové verze a sériového čísla,
2. používaný operační systém,
3. případné označení chybového hlášení nebo náhled na okno chybového hlášení.

Důležité je správně vyplnit všechny údaje, které jsou potřebné pro upřesnění technického dotazu. Na základě Vámi zadaných údajů pak budeme moci přesně analyzovat Váš problém.

 

Znalostní báze

Nahlásit problém

Něco na této stránce nefunguje? Dejte nám vědět a my to obratem napravíme.